Frequently asked questions

  • Ik heb zojuist een duif van een veiling gewonnen. Hoe betaal ik?

Om uw duif te betalen, moet u hem aan uw winkelwagentje/kar toevoegen. Er zijn meerdere manieren om de knop ‘Add to cart’ te vinden.

1. Op de pagina van de specifieke duif.
2. Op uw pagina Mijn account onder ‘Mijn veilingen’.
3. In uw e-mail die u op de hoogte stelt van uw winst kunt u een knop ‘Nu betalen’ vinden.

Nadat u uw gewonnen duif (en) aan de kar hebt toegevoegd, kunt u afrekenen, uw gegevens invullen, uw bestelling plaatsen en afronden met uw betaling naar keuze.

 

  • Ik heb zojuist een duif van een veiling gewonnen. Hoe is het transport geregeld?

Met betrekking tot de logistieke afhandeling van uw aankoop, heeft u meerdere opties.

U kunt u aankoop (laten) ophalen bij ons Logistiek verzamelpunt Schellingwoude.

Contactgegevens:
Rob Timmermans
Liergouw 12
1023 PA SCHELLINGWOUDE

Mobiel: +31 (0) 6 22 50 62 91

ALLEEN EN ALTIJD OP AFSPRAAK!!
In het geval van een contante betaling is dit ook het juiste adres voor uw betaling!

 

U kunt uw aankoop laten bezorgen door onze transportpartner Duivendirect.

LAAT ONS IN DAT GEVAL EVEN WETEN ALS U VAN DEZE MOGELIJKHEID GEBRUIK MAAKT!

Contactgegevens:
info@duivendirect.nl
Duivendirect
Horsterweg 7
8085 SZ DOORSPIJK

Mobiel: +31 (0)6 41 94 94 23
Fax: +31 (0) 525 66 19 23

Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat u andere wensen heeft m.b.t het transport van uw duif/duiven! Laat u het ons in dat geval wel even weten?!

Pigeoncom wenst u veel succes met uw aankoop! Heeft u verder nog vragen? Neemt u gerust contact met ons op. Contactgegevens vindt u onderaan onze website.